Συγκεκριμένες Αδυναμίες Turbo
Στη Melett παίρνουμε συνεχώς μια πληθώρα χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με συγκεκριμένους αριθμούς turbo και τους λόγους της αποτυχίας τους. Μέσα από τα πολύτιμα σχόλια των πελατών και τη δική μας διάγνωση βλαβών στο εσωτερικό τεχνικό μας τμήμα, έχουμε αρχειοθετήσει σε ένα κατάλογο τα ευρημάτων μας συγκεκριμένους αριθμούς turbo. Σημείωση: ο κατάλογος είναι με νούμερα turbo για την ευκολότερη πληροφόρηση.
Σημείωση: Οι πληροφορίες που συγκεντρώνοντα διαρκώς από διάφορες πηγές συμπεριλαμβανομένων: σχόλια πελατών, πληροφορίες από για την αγορά και το πρόγραμμα ανάλυσης βλαβών της Melett , παρέχεται για να βοηθήσει τους πελάτες μας να αναγνωρίζουν τις αδυναμίες συγκεκριμένων αριθμών turbo.Αυτή η πίεση εμποδίζει το λάδι να ρέει πίσω στο στροφαλοθάλαμο μέσω του σωλήνα αποστράγγισης του turbo
αυξάνοντας την πίεση και τη θερμοκρασία του λαδιού προκαλώντας διαρροή λαδιού στο συμπιεστή του στροβιλοσυμπιεστή που έχει σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση μπλε καπνού. Εάν αυτό εντοπιστεί αρκετά νωρίς
μια αλλαγή του φίλτρου θα είναι επαρκής για την επίλυση του προβλήματος.
Ωστόσο, εάν η απώλεια λαδιού συμβάνει για μεγάλο χρονικό διάστημα, το λάδι θα προκαλέσει
ανθρακώματα στο στρόβιλο και θα προκληθεί βλάβη στο turbo, αλλά και σε αυτή την περίπτωση
είναι απαραίτητο να γίνει αντικατάσταση και του φίλτρου πέρα απο την αντικατάσταση του στροβιλοσυμπιεστή.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 454135-0009 / 454135-0010
Related page: Oil LeaksΤο συγκρότημα εξαερισμού του κινητήρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του καλύμματος του εκκεντροφόρου μπορεί να φράξει προκαλώντας μη ικανοποιητική λειτουργία του κινητήρα. Αυτή η κυκλοφοριακή συμφόρηση προκαλεί αύξηση της πίεση του στροφαλοθαλάμου, η οποία δημιουργεί μια αυξημένη αντίθετη πίεση στο κάρτερ αναγκάζοντας το λάδι να επιστρέψει πίσω σ το σωλήνα επιστροφής λαδιού του turbo. Η διατήρηση του φαινομένου για μεγάλη διάρκεια μπορεί να προκαλέσει τη δημιουργία ανθρακώματος γύρω από το μεταβλητό συγκρότημα των πτερυγίων περιορίζοντας την κίνηση τους (δηλαδή μπλοκάρισμα πτερυγίων). Αυτός ο περιορισμός επηρεάζει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού ενεργοποιητή και παράγει τους κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται κατά την διάγνωση που αναφέρθηκε παραπάνω.
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια καταστροφή του turbo ή σε άλλες περιπτώσεις ο οδηγός μπορεί να βιώσει προβλήματα με το όχημα όπως η έλλειψη δύναμης ή και έντονο καπνό στα καυσαέρια.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 49135-05671 / 49135-05670 / 49135-05660 / 49135-05651 / 49135-05650 / 49135-05640 / 49135-05620 / 49135-05610
Related pages: Oil Contamination / Oil Starvation / Oil LeaksΑυτή η πίεση εμποδίζει το λάδι να επιστρέψει στο στροφαλοθάλαμο μέσω του σωλήνα επιστροφής λαδιού και αυξάνει την πίεση του turbo και τη θερμοκρασίας, με αποτέλεσμα διαρροές λαδιού τόσο στο συμπιεστή όσο και στον στρόβιλο.
Εάν η διαρροή λαδιού εντοπιστεί σύντομα μια αλλαγή του φίλτρου θα είναι επαρκής για την επίλυση του προβλήματος.
Ωστόσο, εάν η διαρροή λαδιού δεν εντοπιστεί θα εμφανιστούν ανθρακώσεις στην φτερωτή του στροβίλου, με αποτέλεσμα την αποτυχία του turbo.
Related pages: Oil LeaksΤο συγκρότημα εξαερισμού του κινητήρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του καλύμματος του εκκεντροφόρου μπορεί να φράξει προκαλώντας μη ικανοποιητική λειτουργία του κινητήρα. Αυτή η κυκλοφοριακή συμφόρηση προκαλεί αύξηση της πίεση του στροφαλοθαλάμου, η οποία δημιουργεί μια αυξημένη αντίθετη πίεση στο κάρτερ αναγκάζοντας το λάδι να επιστρέψει πίσω σ το σωλήνα επιστροφής λαδιού του turbo. Η διατήρηση του φαινομένου για μεγάλη διάρκεια μπορεί να προκαλέσει τη δημιουργία ανθρακώματος γύρω από το μεταβλητό συγκρότημα των πτερυγίων περιορίζοντας την κίνηση τους (δηλαδή μπλοκάρισμα πτερυγίων). Αυτός ο περιορισμός επηρεάζει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού ενεργοποιητή και παράγει τους κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται κατά την διάγνωση που αναφέρθηκε παραπάνω.
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια καταστροφή του turbo ή σε άλλες περιπτώσεις ο οδηγός μπορεί να βιώσει προβλήματα με το όχημα όπως η έλλειψη δύναμης ή και έντονο καπνό στα καυσαέρια.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 49135-05895 / 49135-05885 / 49135-05880 / 49135-05870 / 49135-05850 / 49135-05840 / 49135-05830
Related pages: Oil Contamination / Oil Starvation / Oil LeaksΚαθώς το turbo περιστρέφεται με 230.000 r.p.m, θα είναι το πρώτο μέρος του κινητήρα που θα δείξει σημάδια προβλήματος. Αυτό μπορεί να συμβεί από τις 45.000 km και μετά εάν η στάθμη λαδιού είναι χαμηλή ή όταν οι αλλαγές του λαδιού δεν γίνονται και κατά τις περιόδους που ορίζει ο κατασκευαστής.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 49173-07506 / 49173-07508
Related page: Oil Contamination / Oil Starvation / Lack of LubricationΕπιπλέον συνιστάται «Η Αναγέννηση» του φίλτρο σωματιδίων diesel (DPF) να λαμβάνει χώρα για να αποφευχθεί ο περιορισμός του DPF λόγω του προφίλ οδήγησης. Εάν η αντίθλιψη της εξάτμισης συνεχίζει να αυξάνεται και δεν έχει δοθεί λύση αυτό θα προκαλέσει με τη σειρά του επιστροφή των καυσαερίων στο συγκρότημα άξονα του τούρμπο καταστροφή του thrust bearing, η οποία συνήθως οδηγεί στην καταστροφή του στροβίλου. Το θέμα αυτό στη συνέχεια θα επηρεάσει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού ενεργοποιητή και την εμφάνιση κωδικών βλάβης
κατά τον διαγνωστικό έλεγχο.
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια καταστροφή του turbo ή σε άλλες περιπτώσεις ο οδηγός μπορεί να βιώσει προβλήματα με το όχημα όπως η έλλειψη δύναμης ή και έντονο καπνό στα καυσαέρια.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 49335-00510 / 49335-00511 / 49335-00500 / 49335-00512 / 49335-00560 / 49335-00561 / 49335-00580 / 49335-00581 / 49335-00582 / 49335-00583 / 49335-00584
Καθώς το turbo περιστρέφεται με 230.000 r.p.m, θα είναι το πρώτο μέρος του κινητήρα που θα δείξει σημάδια προβλήματος. Αυτό μπορεί να συμβεί από τις 45.000 km και μετά εάν η στάθμη λαδιού είναι χαμηλή ή όταν οι αλλαγές του λαδιού δεν γίνονται και κατά τις περιόδους που ορίζει ο κατασκευαστής.
Related page: Oil Contamination / Oil Starvation / Lack of LubricationΆλλα συνηθησμένα προβλήματα για το Audi A4 1.9TDi & 2.0TDi είναι τα προβλήματα των εγχυτήρων πετρελαίου, που προκαλώντας επιμόλυνση του λαδιού του κινητήρα. Η πιο συχνή αιτία προβλήματος εξαιτίας του DPF, το οποίο βρίσκεται κοντά στην εξάτμιση, έχει σχεδιαστεί για να παγιδεύει σωματίδια αιθάλης και με τον τρόπο αυτό περιορίζει τη ροή αέρα των αερίων εξάτμισης, το οποίο την πάροδο του χρόνου αυξάσει την πίεση επιστροφής. Υπερβολική και μακροπρόθεσμα αντίθλιψη θα αυξήσει την πίεση στα μηχανικά εξαρτήματα και επειδή ο στροβιλοσυμπιεστής είναι άμεσα συνδεδεμένο με το DPF, αυτή θα είναι η πρώτη μονάδα για να δείξει σημάδια κακής λειτουργίας. Related page: Oil Contamination / Oil Starvation
πίεσης λαδιού εντός του τούρμπο. Αυτή η αυξημένη πίεση αναγκάζει το λάδι να περάσει στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων και εισαγωγής αέρα του κινητήρα, προκαλώντας μπλε καπνό από την εξάτμιση. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να συμβεί ακόμη και κατά τη διαδικασία της τοποθέτησης ενός νέου turbo, ακόμη και όταν δεν έχει συμβεί προηγουμένως . Ο σωλήνας αποστράγγισης λαδιού πρέπει να αντικατασταθεί κατα την αλλαγή του turbo. Related page: Oil Leaks
περαιτέρω ζημία στο όχημα. Μερικές φορές, το πρώτο πράγμα που ο οδηγός μπορεί να βιώσει είναι η το άναμμα της λυχνίας του κινητήρα και η απώλεια ισχύος.
Αυτό που ακούμε στην αγορά είναι ότι οι κινητήρες παράγουν τον κωδικό βλάβης P132B. Ο κωδικός βλάβης P132B αναφέρεται σε ένα ελάττωμα RΕΑ (Rotary Electronic Actuator fault) και αυτό αποθηκεύτηκε σαν σφάλμα κατά τον έλεγχο του ηλεκτρονικού ενεργοποιητή.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 728680-0007 / 728680-0009 / 728680-0010 / 728680-0012 / 728680-0013 / 728680-0015
‘κολλώδoυς πτερυγίου ». Ο περιορισμός αυτός μπορεί να μειώσει την πίεση υπερπλήρωσης και μπορεί να οδηγήσει το όχημα να τεθεί σε ‘limp home mode’ από το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα για να προσπαθήσει να αποτρέψει την περαιτέρω ζημία στο όχημα. Έχουμε την ενημέρωση ότι οι οδηγοί βιώνουν το «άναμα λυχνίας κινητήρα» και την απώλεια ισχύς.
Καθώς το turbo περιστρέφεται με 230.000 r.p.m, θα είναι το πρώτο μέρος του κινητήρα που θα δείξει σημάδια προβλήματος. Αυτό μπορεί να συμβεί από τις 45.000 km και μετά εάν η στάθμη λαδιού είναι χαμηλή ή όταν οι αλλαγές του λαδιού δεν γίνονται και κατά τις περιόδους που ορίζει ο κατασκευαστής.
Related page: Oil Contamination / Oil Starvation / Lack of LubricationΜια συχνή βλάβη είναι η έλλειψη λίπανσης εξαιτίας των περιορισμών στο σωλήνα τροφοδοσίας λαδιού.
Related page: Lack of LubricationΤο συγκρότημα εξαερισμού του κινητήρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του καλύμματος του εκκεντροφόρου μπορεί να φράξει προκαλώντας μη ικανοποιητική λειτουργία του κινητήρα. Αυτή η κυκλοφοριακή συμφόρηση προκαλεί αύξηση της πίεση του στροφαλοθαλάμου, η οποία δημιουργεί μια αυξημένη αντίθετη πίεση στο κάρτερ αναγκάζοντας το λάδι να επιστρέψει πίσω σ το σωλήνα επιστροφής λαδιού του turbo. Η διατήρηση του φαινομένου για μεγάλη διάρκεια μπορεί να προκαλέσει τη δημιουργία ανθρακώματος γύρω από το μεταβλητό συγκρότημα των πτερυγίων περιορίζοντας την κίνηση τους (δηλαδή μπλοκάρισμα πτερυγίων). Αυτός ο περιορισμός επηρεάζει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού ενεργοποιητή και παράγει τους κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται κατά την διάγνωση που αναφέρθηκε παραπάνω.
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια καταστροφή του turbo ή σε άλλες περιπτώσεις ο οδηγός μπορεί να βιώσει προβλήματα με το όχημα όπως η έλλειψη δύναμης ή και έντονο καπνό στα καυσαέρια.
Related page: Oil LeaksΤο συγκρότημα εξαερισμού του κινητήρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος του καλύμματος του εκκεντροφόρου μπορεί να φράξει προκαλώντας μη ικανοποιητική λειτουργία του κινητήρα. Αυτή η κυκλοφοριακή συμφόρηση προκαλεί αύξηση της πίεση του στροφαλοθαλάμου, η οποία δημιουργεί μια αυξημένη αντίθετη πίεση στο κάρτερ αναγκάζοντας το λάδι να επιστρέψει πίσω σ το σωλήνα επιστροφής λαδιού του turbo. Η διατήρηση του φαινομένου για μεγάλη διάρκεια μπορεί να προκαλέσει τη δημιουργία ανθρακώματος γύρω από το μεταβλητό συγκρότημα των πτερυγίων περιορίζοντας την κίνηση τους (δηλαδή μπλοκάρισμα πτερυγίων). Αυτός ο περιορισμός επηρεάζει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού ενεργοποιητή και παράγει τους κωδικούς σφάλματος που εμφανίζονται κατά την διάγνωση που αναφέρθηκε παραπάνω.
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια καταστροφή του turbo ή σε άλλες περιπτώσεις ο οδηγός μπορεί να βιώσει προβλήματα με το όχημα όπως η έλλειψη δύναμης ή και έντονο καπνό στα καυσαέρια.
Click on the turbo number for Melett parts availability: 762965-0001 / 762965-0002 / 762965-0003 / 762965-0007 / 762965-0008 / 762965-0020
Related page: Oil Leaksκαι εάν δεν επιλυθούν γρήγορα αυτό μπορεί να οδηγήσει σε άλλα προβλήματα όπως:
• Απόφραξη του DPF – με αποτέλεσμα το άναμμα της λυχνίας κινητήρα στο ταμπλό, την απώλεια
ισχύος και να τεθεί σε κατάσταση limp home mode.
- Αδυναμία να σταματήσει η «Λειτουργία αναγέννηση» – με αποτέλεσμα διαρροή πετρελαίου στο λάδι και την έλλειψη λίπανσης.
- Η εναπόθεση άνθρακα στη βαλβίδα EGR.
- Αντίθλιψη που προκαλούνται από τις εναποθέσεις άνθρακα που μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη αποτυχία του turbo
- Βλάβη στα μπεκ ψεκασμού που προκαλείται από άνθρακα που συσσωρεύεται.
- Ζημιές στις τσιμούχες του κινητήρα που μπορούν να προκαλέσουν υπερσυμπίεση.
Πελάτες έχουν ενημερωθεί ότι το καλύτερο είναι να αφαιρεθεί εντελώς το σύστημα DPF από εξειδικευμένο συνεργείο.
Related page: Oil Leaks / Lack of Lubrication