Thrust Bearings – Κατανοώντας τα Κρίσιμα Σημεία

Κρίσιμα Σημεία – τονίζεται ότι οι περιοχές στις οποίες το thrust bearing θα σπάσει εάν το υλικό είναι πολύ λεπτό, οι προδιαγραφές των υλικών δεν είναι σωστές ή η λανθασμένη παραγωγική διαδικασία.

Thrust-Bearing-X-Section
GT15-hole+crackGT15-holecrack_close-up hidden dangers turbocharger failures

think-iconΥπάρχει αρκετό υλικό μεταξύ του τοιχώματος της οπής λαδιού και του προσώπου του thrust για να αντέξει την φόρτιση στο σημείο;

Πυροσυσσωμάτωση είναι μια πολύ καλή διαδικασία κατασκευής thrust bearing και προτιμάται από κάποιους turbo OEM κατασκευαστές, γιατί με την μέθοδο αυτή τα υλικά αποκτούν εξαιρετικές ιδιότητες κατακράτησης λαδιού μειώνοντας τη φθορά στις κρύες εκκινήσεις του κινητήρα. Άλλοι κατασκευαστές επιλέγουν υλικά υψηλής αντοχής για να εξασφαλιστεί μεγάλη διάρκεια ζωής και να εφαρμόσει διάφορα φινιρίσματα επιφάνειας για την αύξηση της κατακράτησης λαδιού στην επιφάνεια.

Είναι σημαντικό κάθε thrust bearing να έχει σχεδιαστεί ανάλογα με τις φυσικές παραμέτρους του υλικού. Το συσσωματωμένο υλικό έχει μικρότερη αντοχή σε εφελκυσμό από τα πρεσαριστά ή τα χυτά υλικά. Ως αποτέλεσμα, το πάχος του τοιχώματος ενός συντετηγμένου thrust bearing έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη την αντοχή του υλικού και συνήθως είναι παχύτερο. Αυτό γίνεται για να εξασφαλιστεί ότι, όταν η οπή τροφοδοσίας λαδιού είναι διάτρητη, υπάρχει αρκετό υλικό που απομένει μεταξύ του τοιχώματος της οπής λαδιού και του προσώπου του thrust , για να αντέχει το φορτίο ώθησης και να εξασφαλίσει ότι η αντοχή κόπωσης είναι κατάλληλη για την εφαρμογή..