Σημαντικές Λεπτομέρειες
Στη Melett διασφαλίζουμε ότι τα εξαρτήματα μας έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να αντικαταστήσουν με ακρίβεια ή να βελτιώσουν τον αρχικό σχεδιασμό του turbo.
Με κατασκευαστική ακρίβεια, δεν μπορείτε τόσο απλά να κατανοήσετε την «ποιότητας» αν δεν κατανοήσετε πλήρως τις λεπτομερείς απαιτήσεις σχεδιασμού ενός συστήματος και τα κρίσιμα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την απόδοση του turbo.
Για να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε αυτά τα χαρακτηριστικά εκθέτουμε μερικά παραδείγματα από τις διαφορές ανάμεσα σε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και ενός αντίστοιχου χαμηλότερης ποιότητας.
Αθροιστικά τα Ελαττώματα ενός Πυρήνα
Λόγω των συνθηκών λειτουργίας εντός ενός στροβιλοσυμπιεστή, ο βαθμός ακρίβειας στην κατασκευή των τμημάτων του turbo είναι εξαιρετικά υψηλός και η συνοχή είναι ζωτικής σημασίας.
Γιατί είναι αυτό σηματικό;
Η παραγωγής ενός στοιχείου με 100% ακρίβεια είναι μια σχετικά απλή διαδικασία, για να επιτευχθεί ο ίδιο βαθμού ακρίβειας κατά την παραγωγή χιλιάδων εξαρτημάτων είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο έργο, χωρίς τη χρήση αυστηρών διαδικασιών κατασκευής αυτό δεν θα ήταν δυνατό.
Εάν ένα στοιχείο σε κάθε εκατό είχε ένα ελάττωμα, θα μπορούσε να είναι εξαιρετικά επιζήμιο σε συνδυασμό με στοιχεία για την παραγωγή και ποιος είναι ο λόγος.
Κάθε συγκρότημα πυρήνα περιέχει έως και δεκαπέντε στοιχεία και εάν ένας στα εκατό εξαρτήματα είναι ελαττωματικό, στατιστικά θα προκύψει 15% των συγκροτημάτων πυρήνα που παράγονται να είναι ελαττωματικά και θα οδηγηθούμε εκ του αποτέλεσμα σε περισσότερες εγγυήσεις.
Για να παραχθούν ποιοτικά προϊόντα σε μεγάλη κλίμακα θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν τα σωστά υλικά, οι διαδικασίες παραγωγής και τα μηχανήματα σε συνδυασμό με τα σωστά συστήματα ποιότητας – στη Melett, αυτό είναι που κάνουμε.
IHI RHF4/5 Thrust Bearings
Δείγμα Κατώτερης Ποιότητας (RHF4)
Για ένα άπειρο μάτι, οι αρχικές εντυπώσεις είναι καλές, ωστόσο κοιτάζοντας τα εξαρτήματα λεπτομερέστερα:
- Η επιφάνεια είναι πολύ διαβρωμένη – η διάβρωση μπορεί να οδηγήσει τα thrust σε πρόωρη αστοχία.
- Άσχημη αγριάδα από την επεξεργασία.
- Οι ακμές δεν είναι καθαρές και ευκρινείς.
- Συχνά, έχουν μια υπερβολικά γυαλιστερή επιφάνεια (έμφαση δίνεται στην αισθητική, όχι στη λειτουργία).
- Δεν υπάρχουν ελεγχόμενες γρατσουνιές για να δημιουργήσετε την επιφανειακή τάση.
Δείγμα της Melett (RHF4)
- Καθαρές άκρες αιχμών.
- Επεξεργασμένη επιφάνεια.
- Χωρίς λείανση – όταν κατασκευαστεί σωστά αυτή η διαδικασία δεν είναι απαραίτητη.
- Η απόδοση αντικατοπτρίζει την ακρίβεια του σχεδιασμού.
- Ελεγχόμενες γρατσουνιές για να δημιουργηθεί επιφανειακή τάση.
Όταν ένας κινητήρας είναι σβηστός στη διάρκεια της νύχτας αν η επιφάνεια είναι πολύ λεία το πετρέλαιο θα τρέξει. Οι γρατσουνιές δημιουργούν μια επιφάνεια για να διατηρήσει το λάδι και να μην προλάβει να τρέξει, έτσι ώστε κατά την εκκίνηση του κινητήρα το πρωί υπάρχει ήδη κάποια ποσότητα λαδιού για τη λίπανση του τούρμπο.
Δείγμα ΟΕΜ (RHF55)
- Καθαρές, άκρες αιχμών, παρόμοιες με το δείγμα της Melett.
- Ελεγχόμενες γρατσουνιές στην επιφάνεια για την κατακράτηση του λαδιού.
Τι είναι η κλιμάκωση του Thrust Bearing;
- Λείανση διπλού δίσκου.
- Άνοιγμα οπών τροφοδοσίας λαδιού και το πιο σημαντικό.
- Σχηματισμό κεκλιμένης επιφάνεια στα pads λαδιού.
Η κλιμάκωση λαδιού έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει το thrust bearing να αντιστέκεται στις δυνάμεις ώσης που του ασκούνται. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη σημασία που έχει η κλιμάκωσης λαδιού στη μείωση της φθοράς και την παράταση ζωής του turbo. Το μέγεθος του κεκλιμένου επιπέδου μόλις που είναι ορατό αλλά είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας στο thrust bearing . Δημιουργεί μια σφήνα λαδιού καθώς το thrust περιστρέφεται και βοηθάει στο να αναγκάσει τα μέρη να απομακρυνθούν από την επιφάνεια, μειώνοντας τη φθορά και συνεπώς αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του turbo.
Τομή κλιμάκωσης λαδιού.
RHF4/55 Διμεταλλική Ροδέλα Thrust
Δείγμα Χαμηλής Ποιότητας (RHF4)
- Μη ελεγχόμενες χαράξεις για τη δημιουργία της επιφανειακής τάσης.
- Λανθασμένη λείανση.
- Μαυρισμένο χρώμα.
- Ανώμαλη επιφάνεια και άκρες – οι ανωμαλίες μπορεί να σημαδέψουν τα άλλα εξαρτήματα ώθηση και να οδηγήσουν σε πρόωρη αποτυχία.
- Αμφιβολίες σχετικά με την ποιότητα του υλικού.
Δείγμα Melett (RHF4)
- Ωραία καθαρή αιχμηρή επιφάνεια έδρασης.
- Το υλικό είναι λείο, με ελεγχόμενες γρατσουνιές στην επιφάνειας.
- Η επιφάνεια δεν έχει επιφανειακά εγκαύματα ή χωρίς ανωμαλίες.
Δείγμα ΟΕΜ (RHF55)
- Καθαρές αιχμηρές άκρες παρόμοια με το δείγμα της Melett.
- Ελεγχόμενες γρατσουνιές στην επιφάνεια.
Εργαλεία – Εργαλείο για RHF4 Διμεταλλική Ροδέλα Thrust (1450-040-321)
HMelett επενδύει σε μεγάλο βαθμό στα δικά της εργαλεία για να εξασφαλιστεί ότι κάθε μέρος έχει κατασκευαστεί με ακρίβεια με τις σωστές ανοχές και προδιαγραφές.
- Το εργαλείο για την RHF4 Διμεταλλική ροδέλα ώσης είναι ένα πολύ περίπλοκο εργαλείο.
- Κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, το εργαλείο συμπίεσης πολλών σταδίων – ξεκινά με μια λωρίδα από διμεταλλικό υλικό (χαλκό και χάλυβα) το οποίο στη συνέχεια περνά από 9 διαφορετικά στάδια για τη δημιουργία του τελικού προϊόντος.
- Η παραγωγή του σωστού εξοπλισμού απαιτεί σημαντικές επενδύσεις και συνήθως κοστίσει δεκάδες χιλιάδες λίρες.
Όταν αγοράζετε ένα χαμηλής ποιότητα συναρμολογούμενο πυρήνα, αν δεν αποσυναρμολογήσουμε κάθε πυρήνα, είναι απίθανο να κατανοήσουμε την ποιότητα των εξαρτημάτων που περιέχονται στον εν λόγω πυρήνα πριν από την εγκατάσταση του.
BV50 Thrust Bearing
Δείγμα Χαμηλής Ποιότητας
- Οι εγκοπές έχουν σχηματιστεί από φθαρμένα / χαμηλής ποιότητας εργαλεία.
- Τα Thrustpads δεν έχουν καθαρές και τετραγωνισμένες ακμές. Αυτά τα thrustpadsείναι στρογγυλεμένα μέσω της υπερβολικής αφαίρεσης υλικού – συνήθως παράγονται από χαμηλής ποιότητας εργαλεία.
- Η κλιμάκωση του thrust είναι πάρα πολύ βαθιά και ανομοιόμορφη σε κάθε pad και δεν υπάρχει εμφανής έλεγχος του μεγέθους κεκλιμένου επιπέδου – το πιο κρίσιμο χαρακτηριστικό του εδράνου, δείτε Προοδευτικής Κλιμάκωσης Τhrust.
- Η επιφάνεια τελειώνει πολύ ομαλά.
- Η οπή τροφοδοσίας λαδιού είναι πάρα πολύ μεγάλη.
Δείγμα της Melett
- Thrust pads – αιχμηρό τετράγωνο κόψιμο από ποιητικά εργαλεία.
- Thrust bearing ελεγχόμενου κλιμακωτού μεγέθους – σωστό μέγεθος για όλα τα pads.
- Καθαρή οπή τροφοδοσίας λαδιού, λειασμένη και στο σωστό μέγεθος.
- Ελεγχόμενες γρατσουνιές στην επιφάνεια επαφής (όπως για GT15-25) για τη διατήρηση του λαδιού μετά το σβήσιμο.
Όλα τα προϊόντα της Melett έχουν κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας τις πιο αυστηρές διαδικασίες ελέγχου ποιότητας. Η ομάδα ενσωματώνει τη δυνατότητα 3D μετρήσεων με ακρίβεια 2 microns, μαζί με τoν παραδοσιακό εξοπλισμό μέτρησης και την σχεδίαση μοντέλων με λογισμικό 3D για να δημιουργήσει τα κατασκευαστικά σχέδια.
GT/VNT 15-25 Βίδες Πλάκας Στεγανοποίησης
- Η βίδα πλάκα στεγανοποίησης για την Garrett GT / VΝΤ 15-25 turbo από ένα άπειρο μάτι μοιάζει με μία κανονική βίδα που μπορείτε να αγοράσετε από τον τοπικό σας προμηθευτή.
- Αυτές οι βίδες είναι τοποθετημένες στην εσωτερική πλευρά στο Ο-ring της πλάκας στεγανοποίησης.
- Εάν χρησιμοποιηθεί μία κλασική βίδα, είναι πιθανόν το λάδι κατά την λειτουργία να παρουσιάσει διαρροή στο κάλυμμα του συμπιεστή. Για να αποφευχθεί αυτό, η βίδα έχει μία αιχμή κάτω από την κεφαλή που σκάβει μέσα στην πλάκα στεγανοποίησης δημιουργώντας την απαραίτητη στεγανοποίηση.
- Στις βίδες της Melett η ακριβής αντικατάσταση γίνει σε ειδικό εξοπλισμό για να εξασφαλίσει ότι τα ανταλλακτικά μας περιέχουν αυτό το κρίσιμο χαρακτηριστικό.
GT15 3 Τμήματα Thrust
Κατά τη χρήση του 1102-015-324 με μεγάλο padthrustbearing, είναι σημαντικό αυτό να χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τον αποστάτη του thrust1102-015-220 και τη ροδέλα thrust1102-015-242 παρά τη στεφάνη thrust1102-015-240.
Παρόλο που αυτά μπορεί να φαίνεται να έχουν με την πρώτη ματιά ίδιες διαστάσεις ,δεν υπάρχει περίπτωση καθώς η πλάκα του thrust και o αποστάτη του thrustπαρέχουν διαφορετικό άνοιγμα από την στεφάνη. Εάν χρησιμοποιηθεί η στεφάνη αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόωρη αστοχία του συστήματος εδράνου.