Μεταβολές Εξαρτημάτων Turbo
Με την πάροδο των χρόνων τα εξαρτήματα του τούρμπο έχουν ενσωματώσει αρκετές βελτιώσεις στο σχεδιασμό τους για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και τη συνολική απόδοση του τούρμπο, σύμφωνα με τις εξελίξεις στου κινητήρες. Έχουμε δημιουργήσει μια σειρά τεχνικά δελτία τονίζοντας συγκεκριμένες μεταβολές στα εξαρτήματα:
Εξέλιξη Άξονα & Φτερωτής
Οι Οι κοινές αποτυχίες turbo όπως υπερβολική ταχύτητα μπορεί να προκαλέσει σοβαρή κόπωση στον άξονα και τη φτερωτή. Σημάδια κόπωσης περιλαμβάνουν μερική απώλεια των πτερυγίων που προκαλείται από τη συνεχή κάμψη των πτερυγίων πέρα από τους παραμέτρους σχεδίασης. Η κόπωση είναι ένας λόγος αποτυχίας δεν είναι η αιτία.
Παραδοσιακά, ένας άξονας και φτερωτή έχει άνοιγμα πίσω στη πλάτη με ένα λεπτό ή ευθύ άξονα. Για την ενίσχυση της τουρμπίνας η Melett έχει αναπτύξει μια πλήρη πλάτη του άξονα και της φτερωτής που μειώνει τον κίνδυνο της κόπωσης από τη περιφερειακή διέγερση.
Γιατί δύο διαφορετικούς τύποι; Οι πρώιμες τουρμπίνες ενσωμάτωναν ένα λεπτό άξονα στο σχεδιασμό τους. Ο άξονας αυτός θεωρήθηκε ότι έπρεπε να είναι ελαφρύτερος και να παρέχει μικρότερη αντίσταση για την αύξηση των επιδόσεων. Ωστόσο, με την πρόοδο στην τεχνολογία των τούρμπο ένας ευθύς άξονας αναπτύχθηκε ο οποίος παρέχει πρόσθετη αντοχή και ακαμψία και στη θεωρία κάνει την εξισορρόπηση του τούρμπο πιο εύκολη.
Μεταβολές στη Φτερωτή Συμπιεστή
Δεδομένου της αναπτύξεις των τούρμπο, οι συνθήκες λειτουργίας έχουν αλλάξει σημαντικά. Οι υπερσυμπιεστές περιστρέφεται πιο γρήγορα από ποτέ και υποβάλλονται σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Ως εκ τούτου, αυτό έχει οδηγήσει σε σημαντική ανάπτυξη στον σχεδιασμό της φτερωτής συμπίεσης για να αντιμετωπίσει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.
RHF4 Αερόψυκτα & Υδρόψυκτα Περιβλήματα Εδράνων
Αερόψυκτο: ατμοσφαιρικός αέρας και λάδι δρουν ως μηχανισμός ψύξης.
Υδρόψυκτο: Εφαρμογές σε υψηλές θερμοκρασίες που χρειάζονται επιπλέον ψύξη για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά.
K03-4 Bearing Housing Διπλής & Μονής Ροής
Borg Warner – K03-04 / BV43/50 Bearing Housings
Παρακαλώ σημειώστε: Πριν την επισκευή παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι έχετε τo σωστό journal bearing για το bearing house –εάν αναμιχτούν θα οδηγηθούμε σε αποτυχία .
CHRA Explosions
GT12 Z-Bearings
Ενώ φαίνεται να είναι ένα νέας σχεδίασης, το σχέδιο Z-bearing έχει πράγματι σχεδιαστεί γύρω από μερικά από τα πρώτα μαζικής παραγωγής τούρμπο.
Η CumminsST50 και η Schwitzer 3LD και οι δύο χρησιμοποιούν το πλαϊνό του journalbearing και τον άξονα και την πλήμνη φτερωτής ως πρόσωπο του thrust. To‘Z-bearing’ της Garrett εμφανίστηκε για πρώτη φορά με το αυτοκίνητο SmartGT12 και FordGT1544Z στα τέλη της δεκαετίας του ’90 / αρχές του 2000. Ωστόσο, οι τρέχουσα σχεδίαση του ‘Z-bearing’ που κυκλοφορεί στη σημερινή αγορά ανταλλακτικών και εξαρτημάτων είναι πολύ διαφορετικό από το παλαιότερο σχέδιο 3LD.
Ο σχεδιασμός του Ζ-bearing είναι δημοφιλής στα μικρότερα τούρμπο διότι απλοποιεί τη διάταξη με την ενσωμάτωση του προσώπου του thrustbearing στα άκρα του journalbearing. Toνόημα του σχεδιασμού είναι ότι υπάρχουν λιγότερα μέρη και ως εκ τούτου λιγότερες πιθανότητες για λάθη τις ανοχές και την εξισορρόπηση. Η λεπτομέρεια της κλιμάκωσης λαδιού στο πρόσωπο του thrust περιλαμβάνει επίσης κάποια πολύπλοκη γεωμετρία και όχι την κλασική γραμμική κλιμάκωση που βρίσκουμε στα κλασικά thrustbearing.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά σχέδια στα διάφορα GT ## Z turbo. Μετά την ανάλυση μας έχουμε απλοποιήσει τον αριθμό των παραλλαγών σε τέσσερα διαφορετικά είδη ως εξής:
1102-012-100 – αντικαθιστά την αρχική GT12 Ζ-bearing που χρησιμοποιούνται στα τούρμπο αυτοκίνητα Smart και FordGT1544Z και αναγνωρίζονται με ένα μονό δαχτύλιο στο OD. Το πλήρες κιτ επισκευής είναι 1102-012-755
1102-012-102 – Γεωμετρικά το ίδιο με το 1102-012-100 αλλά τώρα παράγεται χρησιμοποιώντας ένα βελτιωμένο υλικό, υψηλής αντοχής προδιαγραφών και αναγνωρίζεται από τα δύο δαχτυλίδια γύρω από το OD. (11 mm OD)
1102-012-103 – Μεγαλύτερη OD από το αρχικό GT12 και αναγνωρίζεται από δύο δακτυλίους στο OD. Υλικό υψηλής αντοχής (12 mm OD)
1102-014-100 – Για τα μεγαλύτερα turbosGT14 – Η OD και ID είναι η ίδια με το 1102-012-103, ωστόσο αυτό το έδρανο αναγνωρίζεται από ένα πολύ μεγαλύτερο εμβαδόν επιφανείας για την OD και ένα αυλάκι στη στενή σχισμή στο OD . Υψηλής αντοχής υλικό.
Σημαντικές Πληροφορίες Εγκατάστασης:
Προσανατολισμός – Καθώς τα έδρανα έχουν κλιμάκωση στο thrust στο τέλος του προσώπου θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένο προσανατολισμό. Αυτό σημαίνει ότι τα έδρανα πρέπει να εγκατασταθούν με το σωστό προσανατολισμό ή θα οδηγηθούμε σε πρώιμη αστοχία του συστήματος έδρασης εάν τοποθετηθεί ανάποδα η κλιμάκωση. Όλα τα έδρανα έχουν μια εγκοπή αναγνώρισης σε μία πλευρά. Το έδρανο πρέπει πάντα να συναρμολογείτε με την εγκοπή προς την πλευρά του συμπιεστή.
Βίδα Συγκράτησης – Είναι σημαντικό ότι το έδρανο δεν περιστρέφεται ή δονείται κατά τη λειτουργία του. Η δράση του φορτίου λαδιού στη κλιμακωτή επιφάνεια του thrust αυξάνει τα φορτία περιστροφής των εδράνων. Αυτή η ακτινική φόρτιση αντιστέκεται από τον πείρο ασφάλειας περιστροφής , ως εκ τούτου, η τοποθέτηση του πείρου μέσα στην οπή του εδράνου γίνεται με πολύ μικρές ανοχές. Κάθε «τζόγος» στην τοποθέτηση θα οδηγήσει γρήγορα σε φθορά με επακόλουθο την αποτυχία του turbo.
Για να εξασφαλιστεί η ποιότητα επισκευής, καλό είναι ο πείρος ασφαλείας πάντα να αντικαθίστανται όταν ανακατασκευάζουμε το turbo. Τα κιτ επισκευής της Melett περιλαμβάνουν τον πείρο συγκράτησης ώς στάνταρ.
ΒV40 Φτερωτές Συμπιεστή Επεξεργασμένη από Ατόφιο MFS
Οι MelettBV40 επεξεργασμένη από Ατόφιο (MFS) τροχό συμπίεσης αντικαθιστά τον αρχικό τροχό BV40 και διαθέτουν το νέας σχεδίασης εξελιγμένο άκρο.
Οι επεξεργασμένοι συμπαγείς τροχοί συμπιεστή γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς καθώς νέοι εξελιγμένοι από τα ΟΕ συνεχίζουν να φτάνουν στη δευτερογενή αγορά. Οι τροχοί είναι πλήρως επεξεργασμένοι και ζυγοσταθμισμένοι σε κορυφαίο 5-αξόνων εξοπλισμό μεταλλουργίας και ακριβής ζυγοστάθμιση σε πλήρως αυτοματοποιημένους σταθμούς με αυτόματη διόρθωση.
Melett Part No. 1303-040-400